Jäsenedut

KYLPYLÄHOTELLI LEVITUNTURI, Kittilä, puh:016 646301 www.hotellilevitunturi.fi
majoitus -50%

ROVANIEMI

ROVAHUOLTO, Alakorkalontie 10, Rovaniemi. Puh 016 310 330 e-mail: rovahuolto@pp.inet.fi Auton määräaikaiskatsastus 49,- sis. päästömittaukset. Mahdollinen jälkitarkastus 10,-

KUKKAPUOTI LUMIKUKKA, Ruokasenpuisto, Rovaniemi. Puh. 040 159 3610, www.lumikukka.fi  10% alennus Kukkapuoti Lumikukan ostoksista

KEMI-TORNIO

HYVÄ FIILIS LIIKUNTAKESKUS, Varikonkatu 3, Tornio puh. 040 148 3522

kaikki kortit sisältävät kuntosalin ja ryhmäliikunnat:

• 1kk 45,-
  • 10 käyntikertaa 46,-
  • 3kk 128,-

TOINEN LINJA, Kauppakatu 17, Kemi -15% norm.hintaisista naisten ja miesten vaatteista

PUTIIKKI PUNAMUSTA, Keskuspuistokatu 10, Kemi -10% ovh hinnasta. Ei koske huiveja, koruja eikä asusteita.

KEMIN LAUKKU, Valtakatu 7-9, Kemi -10 % ovh hinnasta

PIENI LANKAPUOTI, Keskuspuistonkatu 10, Kemi puh. 016 251 000  -10% ovh tuotteet, jotka ovat myymälässä

SAUVON KENKÄ, Kauppakatu 9, Kemi, puh. 016 221 200 tarjoushintaisista työkengistä -10% ja normaalihintaisista -20%

OULU

HAMMASLÄÄKÄRIASEMA OULUN KRUUNU, Yrttipellontie 6, Peltola, 90100 Oulu:
-10%:n alennus perushoidoista. Ajanvaraus p. 020 7350 340 - www.oulunkruunu.fi "

OPTIIKKA SUOMELA, Kauppurienkatu 11, Oulu www.facebook.com/optiikkasuomela/     -25% ovh hintaiset silmälasikehykset ja linssit, -20% ovh aurinkolaseista (poislukien MauiJimit), -10% piilolinsseistä ja muista tuotteista

OPTIIKKO DUO, Revontie 10, Haukipudas. Puh. 08 556 6811 Silmälasien ostajalle joko kehys -60% alennuksella tai koko silmälasien (kehys + linssit) hinnasta -20%. Aurinkolasit -20% normaalihinnoista. Silmälasien puhdistusaineet ja piilolinssinesteet -10% normaali hinnoista. Silmänpaineen mittaus 10,- (norm.15,-) Optikon näön tarkastus veloituksetta (norm. 25,-) Tarjous tehyläisille ja heidän samassa taloudessa asuville perheenjäsenilleen. Etuja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

MERIMAARIA OY, Marimekon jälleenmyyjä, Oulu, Kirkkokatu 8, Kauppakeskus Joutsensilta, Kaakkurinkulman kauppakeskus ja kauppakeskus Zeppelin
-10% yli 20€:n norm.hinnoista

MPSALON KAMPAAMO parturi Merja Pihkakoski , Pakkahuoneenk. 15 A 2.krs., Oulu puh 08 311 4804
15%  norm. hint.kampaaja- ja parturi hiustenkäsittelyistä.

ELOKUVATEATTERI STAR, Kalliotie 6, Oulu, puh: 08 5542 711 - 1€ norm. hint elokuvalippu. elokuvateatteristar.fi

SUOMEN VÄRIASEMA. Nuottasaarentie 1,
( Limingantullin Prisma ) puh:045 2300 888
täytöistämme -10 % alennuksen
Hinnasto löytyy osoitteesta: http://www.variasema.fi/hinnasto.html

TEATTERI RIO JA MERI OULUN KESÄTEATTERI -3€ ovh lipun hinnasta. Tehy: n jäsenkortilla saa alennuksen Rion ja Toppilan Möljän kesäteatterin lipunmyyntipisteistä. Rion lipunmyynti avoinna ke-pe klo 14-17, kesän lipunmyynnin aukiolo ajat selviävät keväällä merioulu.fi -  sivustolta. Tarjous ei koske vierailevia esityksiä.

KULJETUSLIIKE HAVERINEN OY puh: 08 530 1165 haverinen.fi
-10% kaikista muuttoon liittyvistä palveluista

KYLPYLÄHOTELLI EDEN, Holstinsalmentie 29, Oulu, puh: 08 884 2000

Yksittäinen kylpyläkäynti:

10,00 euroa/aikuinen         norm. 15e

6,00 euroa/ lapsi /eläkeläinen         norm.  9e

30,00 euroa perhelippu( esim. 2+2 tai 1+3 henk.)   norm. 38e

Kuntosalille:
10 kerran/kk-kortti  25 euroa (norm. 36 euroa, kertakäynti 5 euroa)

-       Kuntosalikortit ovat henkilökohtaisia

-       Kuntosali jota tässä sopimuksessa käytetään on hotellin vanha kuntosali.

Hieronnoista -10% alennuksen listahinnasta

Hoitoihin voi tutustua sivuilla www.edenspa.fi

GÖREME PIZZA KEBAB, Kastellin toimipiste, Rantakastellintie 2-4, Oulu.

puh. 08 530 6027 : 10% alennus

KUKKA JA TAIDE, Pakkahuoneenkatu 17, Oulu, puh. 08 311 2817 -10% ovh tuotteista

STUDIOBALANCEOULU-Physiotherapy for your wellbeing. www.studiobalanceoulu.com  Kirsi p.0405 672 8778, Marika p. 040 411 9977 Tehyläisille -10% alennus

KUNTOMO OY,  Zeppeliinintie 1, Kempele. puh. 044 03 6838, www.kuntomo.fi     Avoinna kulkukortilla joka päivä 05.00-23.00 Kuntosalipalvelut -15% alennus 12kk jäsenyydestä, hierontapalvelut -5% alennus

Lisäksi tarjoamme Tehyn jäsenille toistaiseksi voimassa olevista jäsenyyksistä alennusta:

toistaiseksi voimassa olevat                                                 norm.kk erä        aleryhmä

• combo* (kuntosali ja ryhmäliikuntatunnit)                       45,-                  39,90,-
  • kuntosali* (kuntosali ja toiminnallinen sali)                     35,-                  29,90,-
  • päiväCombo* (kuntosali ja ryhmäliikunta klo 5-16.30)    29,-                  24,90,-

*toistaiseksi voimassaolevissa sopimuksissa irtisanomisaika on kokonainen kalenterikuukausi.

kerta- ja sarjaliput                                                            norm.hinta                aleryhmät

• kymppiCombo                                                             79,-                             74,90
  • Kertakäynti                                                                   12,-                             10,-

SUOMESSA KAIKKIALLA

ST1 HUOLTOASEMAT polttoaine- ym etuja kautta Suomen. Kysy huoltamosta mm. autonpesu tai öljyt

INSTRU OPTIIKKA kautta Suomen mm. silmälasikehykset -20%, silmälasilinssit -15%

OTAVAMEDIA 30% erikoisalennus lehtien kestotilauksesta. Tilaajapalvelu puh. 09 156 665 tai as.palvelu@otavamedia.fi. Mainitse Tehyn jäsenyys ja anna jäsennumerosi. Tarjonta:http://otavamedia.fi

LUE LISÄÄ JÄSENEDUISTA TEHYN SIVUILTA

ALLA OLEVASTA LINKISTÄ

AO824 TUKI JÄSENILLEEN

Kevät: Tammi-kesäkuun 2019 aikana syntyneistä kulttuuritapahtumien pääsylippu-, ranneke-  ym. kuluista (esim. teatterit, konsertit, festivaalit, muut kesätapahtumat) ao korvaa yht. 20€/jäsen tositetta vastaan. Korvausta haetaan heinäkuun 2019 loppuun mennessä toimittamalla ao:n puheenjohtajalle pääsylippu, kuitti tai tosite, josta ilmenee syntyneet kulut. Korvaukset maksetaan jäsenelle lokakuun aikana.

Syksy: heinä-marraskuun 2019 aikana syntyneistä urheilutapahtumien pääsylippukuluista tai omaehtoiseen kunnon kohottamiseen tai muutoin oman hyvinvoinnin tukemiseen liittyvistä kuluista (esim. kuntosalikortin hinnasta) ao korvaa yht. 20€/jäsen tositetta vastaan. Korvausta haetaan marraskuun 2019 loppuun mennessä toimittamalla ao:n puheenjohtajalle pääsylippu, kuitti tai tosite, josta ilmenee syntyneet kulut. Korvaukset maksetaan joulukuun aikana.